INFORMÁCIE PRE VYSTAVOVATEĽOV
Otváracia doba:
- pre vystavovateľov: 9. 4. (streda) od 6.00 – 19.00 h
10. – 11. 4. (štvrtok, piatok) od 7.00 – 19.00 h
12. 4. (sobota) od 7.00 – 16.00 h
po 16.00 h demontáž
- pre verejnosť: 9. – 11. 4. (streda, štvrtok, piatok) od 9.00 – 18.00 h
12. 4. (sobota) od 9.00 – 16.00 h
Kontaktná osoba: Drahomíra Chrenková
tel. +421–32–770 43 32, 0905 551 124
e-mail: dchrenkova@expocenter.sk
1. Po príchode na výstavisko sa najskôr dostavte na OS v pavilóne č.1, 2.poschodie, č. dv. 1220, kde Vám budú odovzdané
montážne preukazy, vystavovateľské preukazy, parkovacie preukazy, protokoly a katalóg vystavovateľov.
Vyzdvihnúť si ich môžete 7. - 8. 4. v čase od 8.00 do 17.00 h a 9.4. od 7.00 do 8.30 h.
2. Montáž expozícií - firmy, ktoré majú vlastnú technickú realizáciu, môžu začať s montážou:
7. - 8. 4. (pondelok, utorok) od 7.00 do 20.00 h
Po prekročení stanoveného času budeme účtovať poplatok 33 € (+ 20% DPH) /h.
Od vlastných realizácií vnútorných priestorov požadujeme:
- predložiť v 2 vyhotoveniach projekt expozície s dôrazom na vyznačenie miesta privedenia prípojok vody a elektriny a
elektroprojekt (projekt zaslať do 31. 3. 2014)
- oznámiť termín montáže a demotáže (do 31.3.2014)
- zložiť kauciu za vnútornú plochu vo výške 150 € za každú firmu. Pokiaľ je prenajatý priestor po skončení veľtrhu odovzdaný
v pôvodnom stave, bude kaucia v plnej výške vrátená realizátorovi.
Bez odsúhlaseného projektu nebude možné začať s montážou.
3. Pre navážanie expozícií exponátmi je určený termín 8. 4. (utorok) 7.00 - 20.00 h
9. 4. (streda) 6.00 – 8.00 h
Po prekročení stanoveného času budeme účtovať poplatok 33 € (+ 20% DPH) /h.
4. Demontáž expozícií začne bezprostredne po ukončení výstavy 12. 4. (sobota) po 16.00 h do 20.00
a bude pokračovať 13. 4. (nedeľa) od 8.00 do 15.00 h
5. Pre zabezpečenie manipulačnej techniky Vás žiadame o oznámenie hmotnosti a rozmerov exponátov, času vykládky,
ako aj druhu požadovanej techniky (do 31. 3.2014).
6. Informácie o ubytovaní a zľavách nájdete na stránke www.expocenter.sk, v podstránke Návštevník.
7. Zálohovú faktúru za prenájom, technickú realizáciu a objednané služby je potrebné uhradiť tak, aby ste úhradu mohli doložiť
výpisom z bankového účtu a jeho fotokópiu odovzdali pri nástupe na veľtrh. Pre prípadné platby v hotovosti bude k dispozícii
pokladňa v pav.1, 1.poschodie.
Tešíme sa na stretnutie v Trenčíne.
Drahomíra Chrenková
manažérka veľtrhu
|
|